Powered By Blogger

Sunday, January 20, 2013


Mula mencebur bidang nyanyian di matrikulasi..disini permulaannya...di mana pada waktu itu seorang pensyarah memberi arahan untuk aku menjadi penyanyi 'miming' pada penutupan orientasi..... plan kami tukar...... bukan 'miming'..... tapi 'live'..... aku redah sahaja pengalaman ini..... sebab aku pun selalu berangan kan...jadi artis ...... jadi
aku digandingkan bersama seorang pelajar perempuan yg suaranya sebiji macam Siti Nurhaliza.....Lagu Kau Mawarku...... Alhamdulillah....respon baik daripada rakan-rakan...hahaaaa.... pemilihan ke KAKOM pun bermula.....aku mendapat tempat ke-3 drpd 10 peserta........1,2 perempuan......yg suaranya memang mantop.....masih diberi peluang.....aku dipanggil sebab kolej ingin menghantar 1 lelaki & 1 perempuan .........jadi selaku lelaki yg ditempat ketiga....aku diberi peluang.....Alhamdulillah......pengalaman pun berganda2 di mana aku dijemput membuat persembahan di Majlis Hari Raya,makan malam dan sebagainya......Ini Pengalaman Berharga di saat result aku pun turut turun harga........Mungkin....Cukuplah~

No comments:

Post a Comment